
Mennyiért és mennyi időre kölcsönözhetek egy játékot?
A játékoknak egyedi kölcsönzési díjuk van, ez a díj minden megkezdett hétre vonatkozik. A játékot legkésőbb a tárgynappal azonos napon kell visszahoznod nekünk. Ha szeretnéd a foglalást meghosszabbítani, nézd meg elérhető-e a játék az ezt követő naptól. Ha igen, akkor a következő időszakra kölcsönözd ki újra. Ha a naptárban már meglévő foglalást látsz a játékra, úgy csak addig a foglalásig van lehetőséged a saját kölcsönzésedet megtenni vagy meghosszabbítani.
Hol és mikor tudom átvenni a kölcsönzött játékot?
A játékok átvételére és visszavitelére kizárólag Herceghalomban van lehetőséged. Miután lefoglaltad, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztethessünk az átvételre. Ezt leggyorsabban a Facebook Messenger segítségével intézheted: https://m.me/insert.it.3d Kérjük, csak előre egyeztetett időpontban keress fel minket!
Miért kell kauciót fizetnem?
A játékok sérülékenyek, sok apró alkatrészből állnak, amelyeket könnyű elveszíteni. Emiatt átvételkor ellenőrizned kell, hogy minden darab megvan-e, visszahozáskor pedig mi tesszük meg ugyanezt. Amennyiben a játék sérült, vagy hiányzik belőle valami a visszaszolgáltatáskor, akkor a kauciót a javításra vagy pótlásra használjuk fel.
Hogyan fizethetem ki a kauciót?
A kauciót készpénzben vagy Revolut utalással teljesítheted, és ugyanebben a formában kapod is vissza.
Meg is vásárolhatom a játékot?
Nem, a játékok nem eladóak, kizárólag kölcsönzésre van lehetőséged. A játékot sérülés esetén is vissza kell hoznod.
Hol tudok részletesebben tájékozódni a kölcsönzés feltételeiről?
A részletes kölcsönzési feltételeket itt találod: https://insertit.hu/tarsasjatek-kolcsonzes
A HAJSZA
Egy izgalmas csata részesei lehetünk, amely meghatározza a második világháború kimenetelét.
Blöffölés, taktika, izgalom, a II vh-ban – egy világhírű szerzőtől (Matthias Cramer – Watergate-ügy, Lancaster, stb)!
2 játékos részére egy izgalmas macska-egér játszma, amelyben az egyik játékos a Kriegsmarine, a másik játékos pedig a Brit Admiralitást személyesíti meg! Hidden movement és a félinformációk játéka lesz, a német oldal (Kriegsmarine) megpróbálja levadászni a konvojokat, a másik játékos (Brit Admiralitás) pedig vadászik a vadászra, a lényeg, hogy túl kell járni a másik eszén… mindössze 30 percben! Ráadásul aszimmetrikus paklik irányítják ezt a tematikus játékot, mely a 2023-as év őszén fog felbukkanni a láthatáron.
A háttérsztori:
1939. szeptember: az Admiral Graf Spee német nehézcirkáló parancsnoka, Hans Langsdorff parancsot kap, hogy süllyesszék el a lehető legtöbb brit teherhajót az Atlanti-óceán déli részén. Célja, hogy feltartóztassa az Atlanti-óceánon áthaladó hajókat, és megakadályozza, hogy a szállítmányok eljussanak az Egyesült Királyságba és más célállomásokra.
Az első hónapokban beválik a terv: néhány héten belül az Admiral Graf Spee 9 teherhajót süllyeszt el, és csaknem 50 000 bruttó regisztertonnát küld a tengerfenékre. Ez a gigantikus veszteség hatalmas nyomással nehezedik a hadsereg parancsnokságára a londoni Whitehallban. A teherhajók legjobb védelme érdekében az Admiralitás több vadászcsoportot (3 csatahajót, 4 repülőgép-hordozót és 16 cirkálót) küld az Admiral Graf Spee felkutatására és megsemmisítésére.
A JÁTÉK CÉLJA
A Hajsza egy aszimmetrikus párbaj játék, ahol az egyik játékos a brit Királyi Haditengerészetet irányítja, míg a másik játékos a német Kriegsmarine-t képviseli. Mindkét játékost más-más cél vezérel. A győzelemhez a német félnek sikeresen rejtve kell maradnia a britek elől, és öt teherszállítóhajót kell elsüllyesztenie.
Mindeközben, a briteknek az Admiral Graf Spee-t kell üldözőbe venniük, majd egy végső csatában legyőzni a németeket. A játékot a csata győztese nyeri. Vajon a Királyi Haditengerészet képes lesz-e kihasználni számbeli fölényét, vagy a Kriegsmarine lesz az, akinek ravasz és rafinált stratégiájával sikerül megbuktatnia riválisát?
Egy izgalmas csata részesi lehetünk, amely meghatározza a második világháború kimenetelét.