
Mennyiért és mennyi időre kölcsönözhetek egy játékot?
A játékoknak egyedi kölcsönzési díjuk van, ez a díj minden megkezdett hétre vonatkozik. A játékot legkésőbb a tárgynappal azonos napon kell visszahoznod nekünk. Ha szeretnéd a foglalást meghosszabbítani, nézd meg elérhető-e a játék az ezt követő naptól. Ha igen, akkor a következő időszakra kölcsönözd ki újra. Ha a naptárban már meglévő foglalást látsz a játékra, úgy csak addig a foglalásig van lehetőséged a saját kölcsönzésedet megtenni vagy meghosszabbítani.
Hol és mikor tudom átvenni a kölcsönzött játékot?
A játékok átvételére és visszavitelére kizárólag Herceghalomban van lehetőséged. Miután lefoglaltad, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztethessünk az átvételre. Ezt leggyorsabban a Facebook Messenger segítségével intézheted: https://m.me/insert.it.3d Kérjük, csak előre egyeztetett időpontban keress fel minket!
Miért kell kauciót fizetnem?
A játékok sérülékenyek, sok apró alkatrészből állnak, amelyeket könnyű elveszíteni. Emiatt átvételkor ellenőrizned kell, hogy minden darab megvan-e, visszahozáskor pedig mi tesszük meg ugyanezt. Amennyiben a játék sérült, vagy hiányzik belőle valami a visszaszolgáltatáskor, akkor a kauciót a javításra vagy pótlásra használjuk fel.
Hogyan fizethetem ki a kauciót?
A kauciót készpénzben vagy Revolut utalással teljesítheted, és ugyanebben a formában kapod is vissza.
Meg is vásárolhatom a játékot?
Nem, a játékok nem eladóak, kizárólag kölcsönzésre van lehetőséged. A játékot sérülés esetén is vissza kell hoznod.
Hol tudok részletesebben tájékozódni a kölcsönzés feltételeiről?
A részletes kölcsönzési feltételeket itt találod: https://insertit.hu/tarsasjatek-kolcsonzes
Ebben a kooperatív társasjátékban egy csapatként, pilótákat alakítva kell a világ különböző repülőterein landolnotok. De egy repülőgéppel leszállni nem olyan egyszerű, mint ahogyan azt gondolnátok. Kommunikálnotok kell az irányító toronnyal, hogy megbizonyosodjatok arról, hogy légiforgalomtól mentesen tudjátok megközelíteni a futópályát. A sebességeteket úgy kell beállítanotok, hogy ne fussatok túl a repülőtéren. A repülőgépet vízszintesen kell tartanotok, hogy a földdel párhuzamosan szálljatok le. Engedjétek ki a fékszárnyakat, hogy növelje a felhajtóerőt és a gép elkezdjen süllyedni. Engedjétek ki a futóművet a biztonságos leszálláshoz. Végül fékezzetek, hogy a leszállás után a gép lelassuljon.
Előkészületek:
Kezdjétek azzal, hogy a vezérlőpultból az összes elemet eltávolítjátok. Ragasszátok össze a 9 két oldalas ragasztólapot a vezérlőpult belsejére és hátuljára a kijelölt helyekre. Helyezzétek a fordulásjelző-korongot a számára kijelölt helyre. és helyezzétek a 10 kapcsolót a zöld lámpákra.
Játékmenet:
A játék 7 fordulón át tart, minden forduló 3 fázisból áll:
Stratégiai megbeszélés és kockadobás - fontos minden forduló elején megbeszélni a stratégiátokat. Míg a dobókockákról nem beszélgethettek, de tanácsokat adhattok egymásnak.
Kockalehelyezés - Hajtsátok végre felváltva a köreiteket. Az aktuális magasság kijelzőén látható nyíl határozza meg, hogy ki kezdi a fázist.
A forduló vége - Amikor mind a 8 dobókockátokat lehelyezitek, végre újra beszélgethettek. Kezdjétek el csökkenteni a magasságot.
Az utolsó forduló akkor veszi kezdetét, amikor az aktuális pozíció kijelzőjén a repülőtér jelenik meg, az aktuális magasság kijelzőjén pedig a repülőgép látható. Pont akkor érkeztek a repülőtérre, amikor a gép leszállásra kész. Remek időzítés!
Földet érés után húzzátok be a fékeket, nehogy túl fussatok a futópályán!
Tegyétek próbára repülési tudásotokat Montreáltól egészen Tokióig a világ leghíresebb repterein! Te vajon letudod rakni az utasszállítót?
Fogjatok össze, vajon mennyire olvastok jól egymás gondolataiban?