
Mennyiért és mennyi időre kölcsönözhetek egy játékot?
A játékoknak egyedi kölcsönzési díjuk van, ez a díj minden megkezdett hétre vonatkozik. A játékot legkésőbb a tárgynappal azonos napon kell visszahoznod nekünk. Ha szeretnéd a foglalást meghosszabbítani, nézd meg elérhető-e a játék az ezt követő naptól. Ha igen, akkor a következő időszakra kölcsönözd ki újra. Ha a naptárban már meglévő foglalást látsz a játékra, úgy csak addig a foglalásig van lehetőséged a saját kölcsönzésedet megtenni vagy meghosszabbítani.
Hol és mikor tudom átvenni a kölcsönzött játékot?
A játékok átvételére és visszavitelére kizárólag Herceghalomban van lehetőséged. Miután lefoglaltad, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztethessünk az átvételre. Ezt leggyorsabban a Facebook Messenger segítségével intézheted: https://m.me/insert.it.3d Kérjük, csak előre egyeztetett időpontban keress fel minket!
Miért kell kauciót fizetnem?
A játékok sérülékenyek, sok apró alkatrészből állnak, amelyeket könnyű elveszíteni. Emiatt átvételkor ellenőrizned kell, hogy minden darab megvan-e, visszahozáskor pedig mi tesszük meg ugyanezt. Amennyiben a játék sérült, vagy hiányzik belőle valami a visszaszolgáltatáskor, akkor a kauciót a javításra vagy pótlásra használjuk fel.
Hogyan fizethetem ki a kauciót?
A kauciót készpénzben vagy Revolut utalással teljesítheted, és ugyanebben a formában kapod is vissza.
Meg is vásárolhatom a játékot?
Nem, a játékok nem eladóak, kizárólag kölcsönzésre van lehetőséged. A játékot sérülés esetén is vissza kell hoznod.
Hol tudok részletesebben tájékozódni a kölcsönzés feltételeiről?
A részletes kölcsönzési feltételeket itt találod: https://insertit.hu/tarsasjatek-kolcsonzes
Acélfenyves földjéért örök harc dúl két frakció között: a derék és szorgalmas acélkérgűek, a vashegyek telepesei és a vad fenyvesjárók, az erdők gyors és halálos árnyai között.
Mindkét frakció a föld irányításáért és annak legnagyobb kincséért küzd: a Larimor kristályokért. A titokzatos kristályok és a bennük rejlő hatalmas energia megtalálható szerte a kolosszális hegyekben és a sűrű erdőkben.
Az acélkérgűek azon dolgoznak, hogy kivonják a kristályok esszenciáját, amiből aztán üzemanyagot gyárthatnak hatalmas gépeiknek és mérnöki csodáiknak. Ha sikerrel járnak, óriási kohóik számtalan sereget ontanak a földekre, és sikerül végső uralmat szerezniük Acélfenyves felett is. A fenyvesjárók arra törekszenek, hogy a kristályok nyers mágikus erejét felhasználva felkutassanak és visszaszerezzenek három ősi totemet a hegyekben elrejtett, titkos rituális helyszínekről. Amint előkerülnek, ezeknek a totemeknek az együttes ereje megidézi az Őrzőt, az erdők ősi védelmezőjét, aki végleg kiűzheti az acélkérgűeket. Így vagy úgy, az örök konfliktus hamarosan már a múlté lesz.
Az Acélfenyves egy erősen aszimmetrikus, kártyavezérelt taktikai játék 1-2 játékos számára. Minden fordulóban te és az ellenfeled felváltva játszotok ki összesen 3-3 frakcióspecifikus kártyát az akcióhatásukért.
Ezen hatások közé tartozik a seregek mozgatása, csata kezdeményezése, a kristályok kinyerése, ideiglenes, passzív jutalmak megszerzése és még sok más. A harcban ugyanazokat a kártyákat fogod felhasználni, de most már a harci értékükért. Ezzel egyidejűleg harci bónuszokat szerezhetsz, sebzéseket oszthatsz ki, és növelheted sereged dominanciáját annak érdekében, hogy győztesként térj vissza a harcmezőről.
Az acélkérgűek parancsnokaként az elsődleges célod az, hogy a külső hegyekben először alapokat, és ha elegendő kristályt gyűjtöttél össze, azokra kohókat építs. A fenyvesjárók törzsfőnökeként az a küldetésed, hogy megkeresd néped ősi totemjeit a látomáskártyáid segítségével, széttipord a hegyeket irányító acélkérgű seregeket, és végül eljuttasd a totemeket a külső erdők biztonságába, amelyek az acélkérgű seregek hatókörén kívül esnek.
Ha parancsnokként felépíted a harmadik kohót, vagy törzsfőnökként biztonságba helyezed a harmadik totemet, azonnal megnyered a játékot.