Acélfenyves

    Játékosok száma
    1-2
    Játékidő
    30-60 perc
    Korosztály
    12+
    Összetettség
    2.86 / 5

    Kölcsönzési díj
    2 000 Ft
    Kaució
    20.000 Ft
    Book now
    Availability

    Mennyiért és mennyi időre kölcsönözhetek egy játékot?

    A játékoknak egyedi kölcsönzési díjuk van, ez a díj minden megkezdett hétre vonatkozik. A játékot legkésőbb a tárgynappal azonos napon kell visszahoznod nekünk. Ha szeretnéd a foglalást meghosszabbítani, nézd meg elérhető-e a játék az ezt követő naptól. Ha igen, akkor a következő időszakra kölcsönözd ki újra. Ha a naptárban már meglévő foglalást látsz a játékra, úgy csak addig a foglalásig van lehetőséged a saját kölcsönzésedet megtenni vagy meghosszabbítani.

    Hol és mikor tudom átvenni a kölcsönzött játékot? 

    A játékok átvételére és visszavitelére kizárólag Herceghalomban van lehetőséged. Miután lefoglaltad, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztethessünk az átvételre. Ezt leggyorsabban a Facebook Messenger segítségével intézheted: https://m.me/insert.it.3d Kérjük, csak előre egyeztetett időpontban keress fel minket! 

    Miért kell kauciót fizetnem? 

    A játékok sérülékenyek, sok apró alkatrészből állnak, amelyeket könnyű elveszíteni. Emiatt átvételkor ellenőrizned kell, hogy minden darab megvan-e, visszahozáskor pedig mi tesszük meg ugyanezt. Amennyiben a játék sérült, vagy hiányzik belőle valami a visszaszolgáltatáskor, akkor a kauciót a javításra vagy pótlásra használjuk fel. 

    Hogyan fizethetem ki a kauciót?

    A kauciót készpénzben vagy Revolut utalással teljesítheted, és ugyanebben a formában kapod is vissza.

    Meg is vásárolhatom a játékot? 

    Nem, a játékok nem eladóak, kizárólag kölcsönzésre van lehetőséged. A játékot sérülés esetén is vissza kell hoznod.

    Hol tudok részletesebben tájékozódni a kölcsönzés feltételeiről? 

    A részletes kölcsönzési feltételeket itt találod: https://insertit.hu/tarsasjatek-kolcsonzes

    Kölcsönzés tartalma

    Acélfenyves földjéért örök harc dúl két frakció között: a derék és szorgalmas acélkérgűek, a vashegyek telepesei és a vad fenyvesjárók, az erdők gyors és halálos árnyai között.

    Mindkét frakció a föld irányításáért és annak legnagyobb kincséért küzd: a Larimor kristályokért. A titokzatos kristályok és a bennük rejlő hatalmas energia megtalálható szerte a kolosszális hegyekben és a sűrű erdőkben.

    Az acélkérgűek azon dolgoznak, hogy kivonják a kristályok esszenciáját, amiből aztán üzemanyagot gyárthatnak hatalmas gépeiknek és mérnöki csodáiknak. Ha sikerrel járnak, óriási kohóik számtalan sereget ontanak a földekre, és sikerül végső uralmat szerezniük Acélfenyves felett is. A fenyvesjárók arra törekszenek, hogy a kristályok nyers mágikus erejét felhasználva felkutassanak és visszaszerezzenek három ősi totemet a hegyekben elrejtett, titkos rituális helyszínekről. Amint előkerülnek, ezeknek a totemeknek az együttes ereje megidézi az Őrzőt, az erdők ősi védelmezőjét, aki végleg kiűzheti az acélkérgűeket. Így vagy úgy, az örök konfliktus hamarosan már a múlté lesz.

    Az Acélfenyves egy erősen aszimmetrikus, kártyavezérelt taktikai játék 1-2 játékos számára. Minden fordulóban te és az ellenfeled felváltva játszotok ki összesen 3-3 frakcióspecifikus kártyát az akcióhatásukért.

    Ezen hatások közé tartozik a seregek mozgatása, csata kezdeményezése, a kristályok kinyerése, ideiglenes, passzív jutalmak megszerzése és még sok más. A harcban ugyanazokat a kártyákat fogod felhasználni, de most már a harci értékükért. Ezzel egyidejűleg harci bónuszokat szerezhetsz, sebzéseket oszthatsz ki, és növelheted sereged dominanciáját annak érdekében, hogy győztesként térj vissza a harcmezőről.

    Az acélkérgűek parancsnokaként az elsődleges célod az, hogy a külső hegyekben először alapokat, és ha elegendő kristályt gyűjtöttél össze, azokra kohókat építs. A fenyvesjárók törzsfőnökeként az a küldetésed, hogy megkeresd néped ősi totemjeit a látomáskártyáid segítségével, széttipord a hegyeket irányító acélkérgű seregeket, és végül eljuttasd a totemeket a külső erdők biztonságába, amelyek az acélkérgű seregek hatókörén kívül esnek.

    Ha parancsnokként felépíted a harmadik kohót, vagy törzsfőnökként biztonságba helyezed a harmadik totemet, azonnal megnyered a játékot.

    Forrás