
Mennyiért és mennyi időre kölcsönözhetek egy játékot?
A játékoknak egyedi kölcsönzési díjuk van, ez a díj minden megkezdett hétre vonatkozik. A játékot legkésőbb a tárgynappal azonos napon kell visszahoznod nekünk. Ha szeretnéd a foglalást meghosszabbítani, nézd meg elérhető-e a játék az ezt követő naptól. Ha igen, akkor a következő időszakra kölcsönözd ki újra. Ha a naptárban már meglévő foglalást látsz a játékra, úgy csak addig a foglalásig van lehetőséged a saját kölcsönzésedet megtenni vagy meghosszabbítani.
Hol és mikor tudom átvenni a kölcsönzött játékot?
A játékok átvételére és visszavitelére kizárólag Herceghalomban van lehetőséged. Miután lefoglaltad, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztethessünk az átvételre. Ezt leggyorsabban a Facebook Messenger segítségével intézheted: https://m.me/insert.it.3d Kérjük, csak előre egyeztetett időpontban keress fel minket!
Miért kell kauciót fizetnem?
A játékok sérülékenyek, sok apró alkatrészből állnak, amelyeket könnyű elveszíteni. Emiatt átvételkor ellenőrizned kell, hogy minden darab megvan-e, visszahozáskor pedig mi tesszük meg ugyanezt. Amennyiben a játék sérült, vagy hiányzik belőle valami a visszaszolgáltatáskor, akkor a kauciót a javításra vagy pótlásra használjuk fel.
Hogyan fizethetem ki a kauciót?
A kauciót készpénzben vagy Revolut utalással teljesítheted, és ugyanebben a formában kapod is vissza.
Meg is vásárolhatom a játékot?
Nem, a játékok nem eladóak, kizárólag kölcsönzésre van lehetőséged. A játékot sérülés esetén is vissza kell hoznod.
Hol tudok részletesebben tájékozódni a kölcsönzés feltételeiről?
A részletes kölcsönzési feltételeket itt találod: https://insertit.hu/tarsasjatek-kolcsonzes
Az indiai Amritsar (Szent Nektár Tava) városa ad otthont az Aranytemplomnak, vagy más nevén Harmandir Száhibnak. Ezt a látványos épületet világszerte a szikh közösség szent
helyeként ismerik, és egyben a Föld egyik leghíresebb zarándokhelye is. Miután többször is lerombolták, Randzsit Szingh Maharadzsa, az indiai Szikh Birodalom megalapítója a XIX.
század elején márványból és rézből újjáépítette, és a templom felső szintjét 750 kg tiszta arannyal borította be, amelyről végül az Aranytemplom a nevét kapta.
Az Amritsar: Aranytemplom társasjátékban a játékosok a kor különböző személyiségeit képviselik, akik 3 évtizeden át kitartóan segítették a Szikh Birodalom Maharadzsáját az
Aranytemplom újjáépítésében, biztosítva számára a templom minden részéhez szükséges alapanyagokat. Ehhez a munkásokat és az általuk elvégzett akciókat a lehető legoptimálisabban
és leghatékonyabban kell majd megszerveznünk.
Egy ügyes mechanizmus alapján, amely a klasszikus mankala játékok vetési rendszerére épül, a játékosok a különböző munkásokat és saját elefántjukat fogják használni a szükséges feladatok elvégzéséhez. A körünk során 1-3 akciót végezhetünk attól függően, hogy mennyire jól menedzseltük a munkásainkat és az elefántunkat. Ezek az akciók erőforrások gyűjtéséből a kőbányában vagy a piacon, a különböző tudásszintek előrehaladásából, és saját játékostáblánk fejlesztéséből, Mahout-akciókból és főként adományok adásából a templomnak állnak majd, azzal a céllal, hogy minél több presztízspontot szerezzünk.
A harmadik évtized végén az lesz a győztes játékos, aki a legtöbb Presztízspontot éri el!