
Mennyiért és mennyi időre kölcsönözhetek egy játékot?
A játékoknak egyedi kölcsönzési díjuk van, ez a díj minden megkezdett hétre vonatkozik. A játékot legkésőbb a tárgynappal azonos napon kell visszahoznod nekünk. Ha szeretnéd a foglalást meghosszabbítani, nézd meg elérhető-e a játék az ezt követő naptól. Ha igen, akkor a következő időszakra kölcsönözd ki újra. Ha a naptárban már meglévő foglalást látsz a játékra, úgy csak addig a foglalásig van lehetőséged a saját kölcsönzésedet megtenni vagy meghosszabbítani.
Hol és mikor tudom átvenni a kölcsönzött játékot?
A játékok átvételére és visszavitelére kizárólag Herceghalomban van lehetőséged. Miután lefoglaltad, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztethessünk az átvételre. Ezt leggyorsabban a Facebook Messenger segítségével intézheted: https://m.me/insert.it.3d Kérjük, csak előre egyeztetett időpontban keress fel minket!
Miért kell kauciót fizetnem?
A játékok sérülékenyek, sok apró alkatrészből állnak, amelyeket könnyű elveszíteni. Emiatt átvételkor ellenőrizned kell, hogy minden darab megvan-e, visszahozáskor pedig mi tesszük meg ugyanezt. Amennyiben a játék sérült, vagy hiányzik belőle valami a visszaszolgáltatáskor, akkor a kauciót a javításra vagy pótlásra használjuk fel.
Hogyan fizethetem ki a kauciót?
A kauciót készpénzben vagy Revolut utalással teljesítheted, és ugyanebben a formában kapod is vissza.
Meg is vásárolhatom a játékot?
Nem, a játékok nem eladóak, kizárólag kölcsönzésre van lehetőséged. A játékot sérülés esetén is vissza kell hoznod.
Hol tudok részletesebben tájékozódni a kölcsönzés feltételeiről?
A részletes kölcsönzési feltételeket itt találod: https://insertit.hu/tarsasjatek-kolcsonzes
Rajtad a sor, hogy a következő Nagy Szellemmé válj!
Ahhoz, hogy méltó legyél a cél eléréséhez, be kell bizonyítanod, hogy képes vagy a Felemelkedésre és át tudsz lényegülni a Nagy Szellemmé. Mivel a játék rendkívül összetett, így csak egy kivonatban ismertetjük a szabályokat. A játék 4 fordulóból áll, minden forduló pedig 4 fázisból áll, amik az évszakok neveit viselik.
Tavasszal az erdő és a szellemek is felkészülnek az új évre, a játékosok ekkor kártyákat húznak és a játékostábláikon található állások alapján jutalmakat gyűjtenek be, erőforrásokhoz jutnak. Tavasszal az erdőnek és a szellemeknek is fel kell felkészülniük az új évre.
A játékosok ezt úgy érik el, hogy kártyákat húznak és a játékostábláikon található állások alapján jutalmakat gyűjtenek be, erőforrásokhoz jutnak. Nyáron történik az akciók végrehajtása, ebben a fázisban a játékosok kártyákat játszanak ki, a már feloldott kockáikat költik el. Minden kártyának és a tábla minden mezőjének más, egyedi képessége van. A tábla moduláris, amikbe a játék előkészítésekor véletlenszerűen kerülnek be lapkák, amik az adott játékalkalomra megadják a tábla helyszíneit, és azok használható képességeit.
Ősszel a játékosok állásai alapján egy új körsorrend alakul ki, a fordulót jelző Nagy Szellem jelölőt pedig tovább kell léptetni. Télen a játékosok az ebben az évben kijátszott kártyáikat a dobópaklijaikba teszik, ha úgy van, akkor végleg meg is szabadulhatnak bizonyos lapoktól, ezekért cserébe győzelmi pontokat kaphatnak, valamint visszaveszik a tábláról a kockáikat, és végül felkészülnek az új fordulóra.
A moduláris játéktábla, a rengeteg helyszínlapka, kártya mind annyi változót adnak a játékhoz, amik egyrészt rengeteg utat biztosítanak a győzelemhez, másrészt az újrajátszhatósági faktort az egekbe emelik.
A játék egyszemélyes módjának a tervezése és kidolgozása Turczi Dávid játéktervezőnek és csapatának köszönhető.