
Mennyiért és mennyi időre kölcsönözhetek egy játékot?
A játékoknak egyedi kölcsönzési díjuk van, ez a díj minden megkezdett hétre vonatkozik. A játékot legkésőbb a tárgynappal azonos napon kell visszahoznod nekünk. Ha szeretnéd a foglalást meghosszabbítani, nézd meg elérhető-e a játék az ezt követő naptól. Ha igen, akkor a következő időszakra kölcsönözd ki újra. Ha a naptárban már meglévő foglalást látsz a játékra, úgy csak addig a foglalásig van lehetőséged a saját kölcsönzésedet megtenni vagy meghosszabbítani.
Hol és mikor tudom átvenni a kölcsönzött játékot?
A játékok átvételére és visszavitelére kizárólag Herceghalomban van lehetőséged. Miután lefoglaltad, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztethessünk az átvételre. Ezt leggyorsabban a Facebook Messenger segítségével intézheted: https://m.me/insert.it.3d Kérjük, csak előre egyeztetett időpontban keress fel minket!
Miért kell kauciót fizetnem?
A játékok sérülékenyek, sok apró alkatrészből állnak, amelyeket könnyű elveszíteni. Emiatt átvételkor ellenőrizned kell, hogy minden darab megvan-e, visszahozáskor pedig mi tesszük meg ugyanezt. Amennyiben a játék sérült, vagy hiányzik belőle valami a visszaszolgáltatáskor, akkor a kauciót a javításra vagy pótlásra használjuk fel.
Hogyan fizethetem ki a kauciót?
A kauciót készpénzben vagy Revolut utalással teljesítheted, és ugyanebben a formában kapod is vissza.
Meg is vásárolhatom a játékot?
Nem, a játékok nem eladóak, kizárólag kölcsönzésre van lehetőséged. A játékot sérülés esetén is vissza kell hoznod.
Hol tudok részletesebben tájékozódni a kölcsönzés feltételeiről?
A részletes kölcsönzési feltételeket itt találod: https://insertit.hu/tarsasjatek-kolcsonzes
Ugorjatok fejest a különleges történetvezérelt társasjátékba! A Dűne: Homokba temetett titkok egy kooperatív játék, amelyben csatlakoztok a Harkonnen-házzal szembeni ellenálláshoz, miközben több fejezeten keresztül megtapasztalhatjátok a Dűne kihívásokkal teli világát. Érjétek el a meghatározott célokat a fejezetek előrehaladtával és a különböző találkozások által. A fejezetek végén egy-egy állapotjelentést kell kitöltenetek, amely befolyásolja a történet alakulásának irányát.
„A kezdet kezdetén kell a leggondosabban ügyelni rá, hogy meglegyen a dolgok egyensúlya. Ezt jól tudja a Bene Gesserit minden tagja." – Irulan hercegnő: Maud-Dib élete és műve.
Ebben a történetvezérelt kalandjátékban a játékosok lázadók szerepét töltik be, akiknek egy sor kihívást jelentő küldetést kell megoldaniuk a véges idő és erőforrás felhasználásával. Ha úgy látjátok, hogy inkább egy óvatosabb útvonalon haladnátok, akkor nem muszáj felhasználni az erőforrásaitokat, tovább vihetitek őket a következő fejezetre. A különleges jelölőket helyezzétek mindenki számára könnyen elérhető helyre és válasszatok egy-egy karakterkártyát, amelyek különleges képességeket és kezdeti erőforrásokat adnak számotokra.
A fejezetek P, I, II, III kezdőbetűkkel vannak megjelölve. Kezdjetek a Prológussal (P) és hangolódjatok rá a Dűne világára és történetére. A játék során mindig kaptok egy útmutatót, vagy utalást, hogy melyik a következő kártya, vagy fejezet amelyet megnyithattok és elolvashattok. Minden döntést jelöljetek az idősávon, ha pedig elértétek az állapotjelentés részét, akkor ideje átbeszélni a fejezet történéseit és válaszolni a kérdésekre!
A játék három nagy kalanddal folytatódik, amelyek mindegyike nagyjából egy-két órát vesz igénybe. Az egyes epizódok során a játékosok tapasztalati pontokat szerezhetnek, hogy a karaktereik szintet léphessenek a küldetések között, és új lehetőségek nyíljanak meg a jövőbeni játékmenetben. Mindegyik kaland külön-külön is lejátszható önálló epizódként, de ha a játékosok mindhárom epizódot teljesítik, egy mesteri játék narratívát fejtenek ki epikus csúcsponttal és felejthetetlen döntésekkel, amely maradandó hatással lesznek a trilógia következő két játékára. Szóló módban is játszható. Csapj le erre a társasra mihamarabb, nem fogod megbánni!
A játékosok együttműködve döntenek a történet előrehaladásának módjáról, miközben felfedezik a világ különböző régióit, követik a nyomokat, szövetségeseket keresnek, és legyőznek mindenféle ellenállást. A játék során a játékosok különféle fizikai és digitális játékelemeket használnak – egy pakli kártya az alapvető nyomokat és csavarokat tartalmazza, egy tucatnyi fizikai szóróanyagot és egy, a játéknak dedikált webhelyet is használhatunk a további erőforrások kiaknázására– így a narratívát szórakoztató és meglepő irányba terelik, hogy valóban egy igazi magával ragadó élményt nyújtson.
A Portal játékkiadó díjnyertes Detekív: Első felvonás társasjátékában használt kooperatív játékrendszert felvonultató Dűne: Homokba temetett titkok társasjáték olyan mélyen tematikus élményt nyújt, amely egy-négy játékost a legnagyobb veszélyforrás közepébe dob a zord sivatagban az Arrakis bolygón.