Szurdokerdő kalandorai

    Játékosok száma
    1-4
    Játékidő
    45-60 perc
    Korosztály
    10+
    Összetettség
    2.24 / 5

    Kölcsönzési díj
    1 500 Ft
    Kaució
    13.000 Ft
    Book now
    Availability

    Mennyiért és mennyi időre kölcsönözhetek egy játékot?

    A játékoknak egyedi kölcsönzési díjuk van, ez a díj minden megkezdett hétre vonatkozik. A játékot legkésőbb a tárgynappal azonos napon kell visszahoznod nekünk. Ha szeretnéd a foglalást meghosszabbítani, nézd meg elérhető-e a játék az ezt követő naptól. Ha igen, akkor a következő időszakra kölcsönözd ki újra. Ha a naptárban már meglévő foglalást látsz a játékra, úgy csak addig a foglalásig van lehetőséged a saját kölcsönzésedet megtenni vagy meghosszabbítani.

    Hol és mikor tudom átvenni a kölcsönzött játékot? 

    A játékok átvételére és visszavitelére kizárólag Herceghalomban van lehetőséged. Miután lefoglaltad, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztethessünk az átvételre. Ezt leggyorsabban a Facebook Messenger segítségével intézheted: https://m.me/insert.it.3d Kérjük, csak előre egyeztetett időpontban keress fel minket! 

    Miért kell kauciót fizetnem? 

    A játékok sérülékenyek, sok apró alkatrészből állnak, amelyeket könnyű elveszíteni. Emiatt átvételkor ellenőrizned kell, hogy minden darab megvan-e, visszahozáskor pedig mi tesszük meg ugyanezt. Amennyiben a játék sérült, vagy hiányzik belőle valami a visszaszolgáltatáskor, akkor a kauciót a javításra vagy pótlásra használjuk fel. 

    Hogyan fizethetem ki a kauciót?

    A kauciót készpénzben vagy Revolut utalással teljesítheted, és ugyanebben a formában kapod is vissza.

    Meg is vásárolhatom a játékot? 

    Nem, a játékok nem eladóak, kizárólag kölcsönzésre van lehetőséged. A játékot sérülés esetén is vissza kell hoznod.

    Hol tudok részletesebben tájékozódni a kölcsönzés feltételeiről? 

    A részletes kölcsönzési feltételeket itt találod: https://insertit.hu/tarsasjatek-kolcsonzes

    Kölcsönzés tartalma

    A Szurdokerdő kalandorai egy izgalmas, együttműködős kalandjáték 1-4 játékos részére. A játékosok a klasszikus játékban felderítik az erdőt, különböző szörnyekkel csatáznak, miközben különböző felszerelést gyűjtenek. Itt minden kooperatív! Közös erővel kell legyőznötök a legfőbb zsarnokot, hogy megszabadítsátok otthonotokat a sötétségtől.
     

    Vajon ti nyertek majd?
     

    A játékosok egy hatalmas erdőt, a Szurdokerdőt, fedezik fel a játék során. A társasjátékban az erdőt a játékosok bővítik az erdőlapkák segítségével, így a felfedezendő terület egyre nagyobb és nagyobb lesz. Kalandozzatok, fedezzétek fel Szurdokerdőt és győzzétek le a rengeteg végén váró szörnyet! Vajon sikerrel jár a küldetésetek vagy beletörik a kardotok?


    Játék előkészületek:
     

    Miután mindenki választott magának egy hőst, vegye magához a hozzá tartozó hőstáblát, erőkártyát és figurát, majd pedig egy kék (hősök gömbjeinek és zsarnokok veszélyszintjének jelölése) és piros (a hősök életpontjainak jelölése) jelölőt is. Majd keressétek meg a kezdőlapkát (a hátlapja eltér a többi lapka hátlapjától) és a zsarnoklapkát.

    Ez utóbbit helyezd a játéktér szélére és ennek tetejére helyezd összekeverve a maradék erdőlapkát. Következő lépésként képpel lefelé fordítva keverjétek meg a szörnyjelölőket és rakjátok a játéktér szélére. Külön-külön keverjétek meg és alkossatok 3 lefelé fordított különálló húzópaklit. A jelölőket helyezzétek mindenki számára könnyen elérhető helyre, ez lesz a közös készletetek.


    Már kezdődhet is a játék! Az lesz a kezdőjátékos, aki a legutóbb járt erdőben.


    Minden forduló két egymást követő fázisból áll:


    1. fázis: Felfedezés
     

    A fázis során a játékosok 1-1 lapkával bővítik az erdőt. Az óramutató járásával megegyező irányba haladva húzzatok egy-egy lapkát az erdőlapkapakli tetejéről - ezt felfordítva bővítsétek valamelyik irányba a már meglévő erdőt. (Figyeljetek arra, hogy a már meglévő utak folytatódjanak és kerüljétek el a zsákutcákat!)


    2. fázis: Kaland
     

    A kezdőjátékossal kezdve mindenki dob a 4 hőskockával és egy egy akcióhoz rendeli azokat. Az eredményeknek megfelelően irányítja majd a saját hősét. (Dobás előtt ellenőrizd le, hogy van-e hatással rá méreg.) Ha nem tetszik valamelyik dobás, akkor egyszer újradobhatod a kocka eredményét - ezután bármilyen sorrendben végrehajthatod őket. Lépés, összpontosítás, különleges akciók, megidézés!
     

    Lépés: A hőskocka 1-2-3-as értékű oldalai. A játékos köteles végrehajtani a lapka hatását.

    Összpontosítás: A kockák 4+ értékű oldalai. Ezáltal juthat a játékos gömbhöz (ezt csak a következő körtől lehet felhasználni).

    Különleges akciók: A hőskocka 5 és 6-os értékű oldalai.

    Megidézés: A kocka bármelyik oldala duplázva. Ezáltal a kör végéig jár egy plusz erőkocka.
     

    Zsákmánykártyák használata: A zsákmánykártyáknak két típusa van: állandó (mindig figyelembe kell venni) és korlátozott (csak az aktív játékos köre alatt kell figyelembe venni).


    Gömbsáv és a gömbök használata: 10-nél több gömbje egy játékosnak sem lehet. Ezek segítségével dobható újra a csatakocka, lehet vásárolni a kofától vagy 3 db-ot elkölthetsz, hogy felszabadítsd az egyedi erődet.


    Győzzétek le a szörnyeket, jussatok el az erdő szélére és nézzetek szembe a szörnyű zsarnokkal, aki elől nincs menekvés.  Fedezzétek fel a sűrű rengeteget, ha pedig merésznek érzitek magatokat, akkor ugorjatok fejet az 5 részes kampányba!


    Légy bátor és tedd próbára tudásodat az egyszemélyes játékmódban, ahol egy kétfős hőscsapatot irányíthatsz. A fordulók menete ugyan az, mint a rendes játék során.

    A Szurdokerdő kalandorai játékban saját kedvetekre állíthatjátok a nehézségi szintet. Egy különleges kalandos társasjátékról van szó, amely könnyen értelmezhető és rengeteg változatosságot rejt magában az egyszemélyes játékmódtól kezdve egészen a nehézségi szint megválasztásáig.

    Vajon ti elsőre legyőzitek a nagy zsarnokot?

    Kampánynapló!

    Játékossegédlet!

    Forrás