Valláskárosultak 666

    Játékosok száma
    2-6
    Játékidő
    30-45 perc
    Korosztály
    16+
    Összetettség
    1.25 / 5

    Kölcsönzési díj
    1 000 Ft
    Kaució
    6.000 Ft
    Book now
    Availability

    Mennyiért és mennyi időre kölcsönözhetek egy játékot?

    A játékoknak egyedi kölcsönzési díjuk van, ez a díj minden megkezdett hétre vonatkozik. A játékot legkésőbb a tárgynappal azonos napon kell visszahoznod nekünk. Ha szeretnéd a foglalást meghosszabbítani, nézd meg elérhető-e a játék az ezt követő naptól. Ha igen, akkor a következő időszakra kölcsönözd ki újra. Ha a naptárban már meglévő foglalást látsz a játékra, úgy csak addig a foglalásig van lehetőséged a saját kölcsönzésedet megtenni vagy meghosszabbítani.

    Hol és mikor tudom átvenni a kölcsönzött játékot? 

    A játékok átvételére és visszavitelére kizárólag Herceghalomban van lehetőséged. Miután lefoglaltad, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztethessünk az átvételre. Ezt leggyorsabban a Facebook Messenger segítségével intézheted: https://m.me/insert.it.3d Kérjük, csak előre egyeztetett időpontban keress fel minket! 

    Miért kell kauciót fizetnem? 

    A játékok sérülékenyek, sok apró alkatrészből állnak, amelyeket könnyű elveszíteni. Emiatt átvételkor ellenőrizned kell, hogy minden darab megvan-e, visszahozáskor pedig mi tesszük meg ugyanezt. Amennyiben a játék sérült, vagy hiányzik belőle valami a visszaszolgáltatáskor, akkor a kauciót a javításra vagy pótlásra használjuk fel. 

    Hogyan fizethetem ki a kauciót?

    A kauciót készpénzben vagy Revolut utalással teljesítheted, és ugyanebben a formában kapod is vissza.

    Meg is vásárolhatom a játékot? 

    Nem, a játékok nem eladóak, kizárólag kölcsönzésre van lehetőséged. A játékot sérülés esetén is vissza kell hoznod.

    Hol tudok részletesebben tájékozódni a kölcsönzés feltételeiről? 

    A részletes kölcsönzési feltételeket itt találod: https://insertit.hu/tarsasjatek-kolcsonzes

    Kölcsönzés tartalma

    Bizonyítanod kell, ha meg akarod idézni a sötét uradat! A győzelemhez három sötét szertartást kell végrehajtanod a versenytársaid előtt!


    Meglátod, ez nem igényel különleges képességeket, kivéve mértant a pentagrammához, orvostant az áldozathoz, latint a megidézéshez, ahogy mondtuk... abszolút semmiségek!
     

    Előkészületek:

    Szükség lesz egy játéktérre: egy asztalra, motorháztetőre vagy egy vérrel írt pentagrammás kecskebőrre... nekünk aztán tökmindegy. A riválisaiddal álljátok körbe és vegyetek el egy-egy oltár kártyát. Azok a nagy kártyák, rajta a Sötét Uratok képével és nevével (ha véletlenül elfelejtetted kit szolgálsz).
     

    Keverjétek meg a karakterkártyákat és a paklit helyezzétek a játéktér közepére! A valódi boszorkánymesterek ezt hívják Necronomiconnak. Osszatok 5 kártyát minden játékosnak. A kapott kártyákat tartsátok úgy, hogy a többiek ne lássák az előlapjukat. Mostantól ez lesz a játékosok keze. Ja, ezen nem sokat törték a fejüket.
     

    Húzzátok fel a Necronomicon legfelső lapját és tegyétek a pakli mellé képpel felfelé! Ez az új, nem túl dicső pakli lesz a temető. Ha egy kártyát el kell dobni, helyezzétek a temetőbe. Már csak el kell dönteni, ki legyen a kezdőjátékos. Általában a legszüzebb játékos kezd, de máshogy is eldönthetitek a dolgot, ha már egyikőtök sem szűz.
     

    A karakterek:

    A Necronomicon összes kártyája karakterkártya. Nem érdemes túlságosan megszeretni őket, mert mindegyikük csak egy áldozati bárány. Nem nem ártatlan, meg lehet családja van... de a Sötét Úrért mindent, nem igaz?

    Minden karakterkártya felső sarkában látható az értéke -6-tól 7-ig. A képül alatt található a magyarázó szöveg, hogy milyen hatással jár, amikor feláldozzátok őket. Ez az áldozati hatás. DE egy áldozás hatása csak akkor érvényesül, ha a karakterkártya feláldozásra kerül, azaz képpel felfelé játssza ki valaki a kezéből.

     

    A játék menete:

    A kezdőjátékostól kezdve a játékosok sorra lejátsszák a köreiket, amíg valaki végre nem hajtja a harmadik sötét szertartását. A saját körükben a játékosok négy akció közül kettőt hathatnak végre. Ugyanaz az akció nem hajtható végre kétszer. Egy szektavezérnek példát kell mutatnia (és kreatívnak lennie)!


    A négy lehetséges akció:

    • Egy karakter feláldozása a kezünkből bármelyik oltárra.
    • A Necronomicon legfelső lapjának feláldozása, de csak a saját oltárunkra.
    • Kártya húzása a Necronomiconból
    • Az összes kártya eldobása a saját oltárunkról.

    Ha a köre végén a játékosnak több, mint 6 kártya van a kezében, akkor véletlenszerűen el kell dobnia annyit, hogy ismét 6 legyen. Ezután a tőle balra ülő játékos következik.
     


    A sötét szertartások, avagy hogyan győzhetünk!


    A győzelemhez három sötét szertartást kell végrehajtani.


    Bármikor - akár egy másik játékos körében is -, miután minden áldozati jutalom kiosztásra került, és egy játékos oltárán a karakterek összértéke 5 vagy - 6, az a játékos megkezdheti a sötét szertartást. Ehhez egy halk imát kell elmormolnia Sötét Urához, valami olyasmit, hogy Ó, Nemes Úr, fogadd el ezeket a szentségtelen lelkeket, és hozz örök sötétséget ránk." Az imának körülbelül 6 másodpercig kell tartania. Egy sötét szertartás nem tréfadolog, ezért ketőőt egy időben nem lehet végrehajtani. A szertartások azonban megzavarhatóak, ha bárki zöld kártyával megváltoztatja a karakterek összértékét az adott oltáron.


    Te készen állsz áldozatot hozni?

    Forrás